38 1234
發新話題
打印

[閒聊] 給don的留言~~~

給don的留言~~~

為左令阿don可以了解我地,認識我地多d~
所以我就開左呢個題目喇....
如果你地有咩想同阿don講...
就留言係到啦.....我會叫佢黎睇架喇!!
請大家多多支持呀~~~~


[ 本帖最後由 hongmei 於 2006-8-11 10:16 PM 編輯 ]

唔要做細池裡面既大魚!!
    唔要做大池裡面既細魚!!!
        我要做大池裡面既大魚!

TOP

我是第一個..呵呵

好啦...等我第一個留啦!!!

給親愛的don:
我是康美呀!!!你還記得我嘛??
追隨你已經有3年多了......幸好你還是知道!!!
這幾年的日子裡面真的發生很多事呀!!!
而你的事業亦都有起有跌!!!!!
幸好...這些日子都過去了...
現在的你...明顯比以前開心很多...
或許是你看開了...
看著你轉公司....看著你跟mandy拍擋的出現!!
說真的.......起初我在想...
為什麼呀???你明明自己一個也可以.
為何要多加一個人呀!!!!我知道這些公司的安排...
不過時間慢慢的過去.....
你們這對情侶的組合...我已經習慣了...
我記得你說過..已經看到我們很開心..
"因為我們不再孤獨了....因為有mandy的fanz 在"
所以我也不希望你們會有什麼大轉變!!!
我相信沒有雅文你也不習慣吧!!!
好了..很大篇......希望你未來的日子裡繼續進步!!
我知道你不會令我失望的!!!!!!
也要記住小心身體...如果唔係我會心痛架!!!

form康美0

[ 本帖最後由 hongmei 於 2006-8-11 11:08 PM 編輯 ]

唔要做細池裡面既大魚!!
    唔要做大池裡面既細魚!!!
        我要做大池裡面既大魚!

TOP

給康美, joanne, oli最親愛的don:

呀don, 雖然我不是你的蕃薯, 但是認識你都有一年多了...
見到你起初跟mandy一起拍檔的時候, 說真的!! 都有點兒看不慣!! 哈~
不過經過了這一年時間的過去, 現在只看到你們其中一個反而才不慣=_=""
亦都是因為你們, 我才可認識到一些新朋友... 嘿嘿 (闊人果d呢... 哈哈)

你跟mandy的第二隻唱片又快要面世了, 我們一眾蕃薯們都必定會"訓身"支持的....
你們要繼續努力... 不要令我們失望喔!!
最後, 亦希望你繼續幫我們好好照顧mandy吧..... kekeke!

p.s: 丫... 差d唔記得左!! 康美叫我同你講佢好好人喎..... 哈哈!!
我們的《承諾》!!

TOP

那我是第3個吧

給親愛的don..xDDDDD

你要努力工作..我則努力讀書啦..
不要氣餒..我們每人都好想你成功的..
你教我的..做什麼也要有目標嘛..有目標再努力就會成功..
那你也要啦..哈哈哈..
你還記得我嗎??!??我是oli喔!!!

見到你打波打到流血真是很心痛!!

[ 本帖最後由 OLICHAU 於 2006-8-11 10:52 PM 編輯 ]

TOP

OLI,JOAN,闊人美的最愛偶像...DON

呵呵..你同雅文都要繼續努力呀!!!!
我地永遠都會支持你地咖....
呵呵...康美仲叫我係到留....讚佢係好人WO!!!

(我要用國語大聲呼叫:康美O你太好啦!!!!)

[ 本帖最後由 牙古 於 2006-8-12 02:51 PM 編輯 ]

TOP

哈哈,看到大家的留言,真的好好笑sssss呢!!!
好啦,我又要留!!!!

親愛的偶像,

這個暑假過得真快,我很快又要離開喇....我會掛住你的~!!!!
我也認同康美的說法,你現在比以前更懂看得開~!!!
這也是一件好事喔~!! keep going~!!!

雖然有時身邊會有不如意的事情發生,但你耍咬緊牙關捱過呀!!
或許在你遇到困難時我們不能幫上什麼忙,但你要記住,你的路絕不會自己一個走,
因為有我們一班支持者在你背後頂住~!!

你說過人會長大,所以你要做個堅強的大男孩,
只要你認為你的決定是對得住自己,就放膽去做啦!!
我們一定會撐你的!!!!!!!

就算有一日你不再做歌手,你仍是我唯一的偶像...!!!一切都不會變~!!卡卡=]

Joanne <3

[ 本帖最後由 i_am_joan 於 2006-8-11 11:59 PM 編輯 ]

TOP

我是第6個留言者^^

Dear Don:

雖然在「當四頁草碰上劍尖時」我已得知你的名字,但我也是在04年10月,你與雅文於《第十六屆CASH流行曲創作大賽》演譯季軍作品《懶醒》後才真正地留意你呢(希望你原諒)!之後......我也是於同年的EEG陸運會才明白你如何用你的「電眼」來迷倒這麼多女歌迷啊^^,KaKa~~

想不到Don你與Mandy在這兩年間合作得這麼成功呢^^!第二隻Don&MandyCD快推出了,我一定舉腳支持^^,你們要繼續努力啊。

我的力量渺小,我可以為你做的,就是繼續為你與康美服務,搞好Don Forum了。感謝你們對Music Forum的信任

雖然世事多變,但不論將來Don你與Mandy繼續合作與否,我都會繼續支持你(聽你的歌,買你的CD,為你打氣^^)!

一直羨慕你的阿力(力力) 上^^

P.S.:羨慕你的才華及你擁有的「電眼」
只願自己的義務可以服務於每位喜歡及欣賞Mandy的人!

TOP

看到了

親愛的康美.Oli.牙古.紙皮.Joan.超人力:

    看到你們的鼓勵,很高興耶!!

    也在這堸J心祝福你們^^

                                                                               Don字

TOP

給闊美,OLI,JOAN最愛的DON:

睇到你個留言我即刻打俾康美
結果就俾佢迫左黎留言了...

多謝你同康美成日帶歡樂俾我地
多謝你幫雅文的fans照顧雅文
多謝住咁多先啦
諗到再黎XDD

TOP

我係第9個

親愛既阿Don:
  你好嗎?? 我由你出道到衣家都係一直咁鐘意你...咁支持你...咁仰慕你嫁!! 你既一舉一動...言行舉止...我都有特別留意...簡直係我既super idol呀!! 哈哈...你唱既所有歌都好動聽...拍既所有戲都好精彩呀!!   其實講真丫...我一開始係比你隻眼同你個笑容吸引左先嫁...你既笑容真係好親切...而且仲好可愛tim呀!! 你隻眼好好好靚...好有神...望住你耐過頭既話...分分鐘會比你夾生電死呀!! kaka...誇左D tim!!
  不過你太固執啦...永遠都堅持自己既做法...將自己既目標逼死係一個好小既範圍裡面...你咁樣做係一件好事...有理想...有大志...有目標...但係你都要顧下自己個身體丫ma...面子是小...金錢是小...但係身體係永遠最大...最寶貴嫁!! 如果你病左...我地所有支持你既人都會好擔心嫁!! 就好似你好耐先前黎我學校做嘉賓...但係你果時仲發緊燒...唱緊"我蠢我認"...我見到你一直頂住...拉長個音黎唱果一刻...真係好痛心...所有Fans都係...
  不過都好希望你以後可以唱多D歌...拍多D MV同戲...出多D活動比我地睇既...最好就緊係多D上黎留過言比我地啦!! 哈哈...
  先前你出道果時...一直都係一個人...但係衣家就多左個Mandy...本身一直都好唔慣...好唔鐘意佢...但係衣家就冇唔鐘意佢啦...只係仲係好唔慣姐...可能因為佢又係女仔既關係啦...哈哈...

[ 本帖最後由 ♀★殷☆♂ 於 2006-8-12 07:45 PM 編輯 ]

TOP

 38 1234
發新話題